Age of Consent? Part II

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Blowjob

Age of Consent? Part II“Zion, baby! We’re gettin’ ready to leave,” the grandmother said to the sixteen year-old.“Yes, ma’am,” he replied without looking away from the video game. “Boy,” his father barked. “We leavin’.”“I heard, dad.”“Then pause the game and say bye,” instructed Dorrian Slaughter.“Yes, sir,” he huffed.The five-foot, light-skinned k** stopped playing. He got up from the couch and walked over to hug his grandmother and then his grandpa. “I love you guys!”“Love you too,” Zelma smiled. “You too, sport,” Gene added.“Want me to bring you something to eat when I come back,” checked Dorrian.“Sure!”“What do you want?”“I don’t know.”“Well, text me. See you later!”“Bye, dad!”Dorrian had gotten Zion’s mother pregnant when the two were just in high school. Through the years both of Zion’s parents had grown up and established lives. He was very blessed because both sets of grandparents played a very active role in his early years helping the pair be stable and appropriately loving.Outside, Dorrian and Gene loaded the suitcases into the trunk of Zelma’s silver 2015 Toyota Avalon. Gene opened the door for his wife. Dorrian threw his head back in acknowledgement of the two guys in the driveway of the house next door – Rio and Michie. Dorrian started the vehicle, backed out, and headed towards the airport.Rio and Michie were first cousins. Their mothers were sisters. And, their granny, Mary Thomas, had lived next door to the Slaughters for almost thirty years. The two guys were working on a food truck they’d pooled their resources to purchase a few weeks ago. The plan was turn into an operational unit very soon so they could try their luck at the current craze. “Whatchu do last night, Michie,” asked the thirty-one year-old güvenilir bahis dread head.“Not shit, mane! Baby mama trippin’.”“Hell yeah! Mine too! She need to quit holdin’ out. Or she gon’ see why niggas cheat,” offered the six-foot-one, 200-pound dude.“Hell yeah! I need some ass. I’m horny as fuck,” admitted the 29 year-old with the low cut fade.Just then, they spotted Zion walk outside and down the driveway. He was carrying a bag of trash that he tossed into the city provided bin on the curb.“Sup, li’l mane,” the younger cousin called out.“Hey, Michie! Hey, Rio! How y’all doin’?”“Good, Zee,” Rio answered. “You?”“I’m okay.”“You still be playin’ Call of Duty,” checked Michie.“Yes, sir!”“That’s what’s up,” Michie approved.“Why don’t y’all play with me anymore,” quizzed the teen in a flirtatious tone.“Grown men shit, Zee,” Rio explained.“If you say so. Well, y’all have fun. But I’m gonna go back in and play some more.”“Where yo’ folks went,” Michie inquired.“Dad’s dropping Gigi and Papa at the airport.”“Where they headed,” Rio asked.“Hawaii.”“Have fun, li’l mane,” Michie said.Zion went back inside.Michie started, “Damn!”“What,” his cousin asked.“Nothin’, mane!”“Shit! Say what’s on yo’ mind.”“Li’l Zee fillin’ out like a bitch!”“Hell yeah! You see him in them tight ass green jeans?”“I’m standin’ right here, fool! I seen that shit! I told you, Kayla trippin’ too.”“I know, right? Wanna take a break?”“Yeah!”Zion heard the doorbell and went to see who it was. He smiled broadly when he saw that it was Rio and Michie. “Hey, guys! What’s up?”“You said we don’t play with you no more,” Rio grinned.“Yeah,” Zion pursed his lips.“We can play now,” winked Michie.“Then, come on in!”“What kinda game you wanna play,” Rio inquired tugging türkçe bahis at his basketball shorts?“Y’all on some grown man stuff. Not sure I know how to play like that,” Zion licked his lips.“I bet you do, li’l mane,” Michie said crowding his space.Zion backed up slightly. “Where you goin’,” Rio asked. Michie, the six-two, 210 pounder chimed in, “Why you runnin’? We just wanna play witcha”“Okay! Let’s go in my room,” Zion said.“Look at dat booty, cuz,” remarked the elder cousin.“Hell yeah! Think he can handle these grown man dicks,” wondered Michie.“Yeah! He gon’ be a good li’l faggit! Ain’t that right, Zee?”“Yes, sir!”Zion fell to his knees. The relatives lowered their shorts and out fell their rods. Rio was packing at least eleven inches of dick. Michie wasn’t too bad himself with nine inches. Both of them had musty, sweaty balls. “Sniff that shit, boi,” ordered Michie.“You like how that smell,” checked Rio.Zion confirmed by shaking his head.“This li’l punk like this shit, mane,” Michie chuckled.Rio groaned, “Hell yeah! Come on, faggit! Suck this shit!”Zion started sucking Rio. Then he spent some time on Michie. He went back and forth between the two hefty BBCs. They had him gagging and drooling. Zion switched from one to the other for a while until they attempted to feed him both at the same time. Zion was was slobbering all over the place. “I wanna spit roast this bitch,” Michie announced.“Yeah, cuz!”They picked Zion up and placed him on the corner of the bed. Rio stood in the front and Michie in the back. Zion swallowed the eleven incher down his throat while Michie was spitting in his booty hole. He tensed slightly when the guy behind him plunged inside.“Damn. This faggit booty tight, yo,” remarked Michie!“Get it güvenilir bahis siteleri open for me, mane! Come on, bitch! Suck this dick!”“Pretty ass bubble booty, li’l boi! I could fuck him all day!”“Don’t nut in his ass yet! I wanna fuck this faggit first!”“Yeah, nigga! He wigglin’ that ass too.”“I see! He a real li’l faggit!”Zion moaned with pleasure as he served as the fuck toy for the two older guys.“Swap up, nigga,” barked Rio.“Lick them ass juices off this dick, sissy boi,” demanded Michie.“Ahhhh, fuck,” huffed Rio. “This asshole juicy and wet!”“Told you this fag got some good booty.”“Hell yeah! We gon’ be fuckin’ you all the time from now on, boi!”“Fuckin’ this punk like we in prison!”“Damn straight!”“He like this shit, mane!”Zion was putting all his effort into it. He was stroking Michie’s cock with his hands and milking Rio’s with his anus. With all the commotion, none of them realized that Dorrian had pulled up. Suddenly, Zion’s bedroom door flung open. “What the fuck, Zion,” howled the handsome, six-foot, athletically built father.Michie and Rio didn’t stop.“Dee. We ain’t know you was comin’ back so soon,” Rio confessed.“Damn, nigga! Y’all not even gonna stop with me standing right here,” Dorrian gasped.“He like this shit, yo,” Michie opined.“Yeah! I knew he was a li’l punk. Just like his mama’s brother.”Dorrian pulled out his eight-and-a-half-inch dick and began jerking. “Go ‘head and finish it off guys. Then don’t disrespect this house again.”Rio fucked harder. He let Zion know he was about to cum. He flooded the boi’s hole. Michie said he also wanted to nut in the ass. So, he moved to the back and finished his business.Afterwards, the cousins left.Dorrian scowled at his son, “Clean this mess up. I don’t mind you being a sissy.”“Really,” Zion was timid.“Don’t be scared. I love you, son!”“Okay, dad!”“Don’t get it twisted. We got a lot to talk about later and you can’t be telling your mom what went down.”“I won’t.”“Good. Now get to work, k**!”

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

kartal escort didim escort tuzla escort adapazarı escort adapazarı escort ankara escort escort ankara seks hikayeleri izmir partner escort kartal escort izmir escort antep escort kartal escort maltepe escort pendik escort gaziantep escort bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri canlı bahis sakarya escort webmaster forum