Tukar Isteri

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Anal

Tukar Isteri
Zam kelihatan serba tak kena. Duduk salah berdiri pun salah. Anak lelakinya yang berumur 7 tahun kelihatan masih leka bermain dengan permainan video di lantai ruang tamu. Hatinya berkecamuk antara marah dan sedih. Semuanya kerana rakaman CCTV tersembunyi di rumahnya yang memaparkan aksi keberahian sepasang manusia di segenap sudut rumahnya. Mata Zam memandang ke jam di dinding. Dia tahu di situ terletak kamera pengawasan yang dipasang secara sembunyi-sembunyi. Malah bukan di situ sahaja, di dapur, bilik tidur, tangga, garaj kereta dan belakang rumah turut diletakkan tanpa pengetahuan isterinya. Zam mengangkat punggung menuju ke bilik kerjanya. Isterinya sedang memasak di dapur melihat Zam dan tersenyum melihat suaminya itu. Zam membalas senyuman isterinya. Sebaik pintu di tutup, Zam membuka komputernya dan melihat kembali rakaman- rakaman cctv yang membuatkan hatinya serba tidak tenteram. Dari satu video beralih ke satu video. Berbagai gelagat dapat di lihat di skrin komputernya. Rakaman isterinya curang dan melakukan hubungan tubuh dengan salah seorang jirannya membuatkan Zam menjadi geram menontonnya. Mata Zam galak menonton isterinya terkangkang di sofa dengan kain batiknya yang terselak ke perut. Sementara itu Adam kelihatan sedang berlutut di lantai menjilat puki isteri Zam dengan sungguh berselera sekali. Di sudut video itu tertera jam menunjukkan pukul 10 pagi. Ternyata waktu yang paling sesuai berikutan anaknya pada waktu itu berada di sekolah dan Zam pula berada di pejabat. “Tak kerja ke hape jantan ni….” getus Zam di dalam hati. Kemudian video itu memaparkan isteri Zam, Sarah menghisap konek Adam. Kepala Sarah bergerak seiring dengan batang konek Adam yang keluar masuk mulut mungil isteri orang itu. Tidak lama selepas itu Zam melihat tubuh Adam melengkung dan kepala Sarah di tarik rapat ke perutnya. Ternyata Adam sedang mengalami kemuncak nafsu. Sarah kelihatan memeluk punggung Adam yang sedang terkejang-kejang mengalami orgasme. “Sial kau Adam. Puas kau bagi bini aku telan air mani kau ye…” getus Zam dengan geram di dalam hati. Kemudian Zam menonton video yang lain pula. Kejadian berlaku di dapur. Kelihatan Sarah sedang mendukung anak Adam yang dijaganya. Adam turut kelihatan berada di situ. Adam meraba-raba punggung Sarah yang bekain batik dan mereka seperti berbual sesuatu. Zam melihat bagaimana Adam yang kemudiannya membuka seluarnya dan menghunuskan koneknya yang keras di punggung Sarah. Bagaikan perempuan miang, Sarah melentikan-lentikan punggungnya sambil Adam menekan koneknya di punggung Sarah sambil memeluk wanita itu. Seketika kemudian, Sarah hilang dari pandangan dan kembali semula ke dapur tanpa bayi Adam. Pasti dia meletakkan bayi itu di ruang tamu. Mereka berdua berpelukan dan berciuman. Sarah kelihatan menjambak konek Adam yang keras sambil merocohnya dengan laju. Kemudian Sarah berpaling dan menonggeng di kabinet dapur. Adam di belakangnya menyelak kain batik Sarah ke pinggang dan berlutut di belakang wanita itu. Celah punggung dan kelengkang Sarah habis di jilatnya. Melentik-lentik punggung Sarah menikmati jilatan nafsu dari Adam. Pasti sedapnya bukan main lagi. “Tak guna punya betina….” getus hati Zam lagi sambil menyaksikan video rakaman itu. Adam berdiri dan menghunuskan koneknya di celah kelengkang Sarah. Melentik-lentik punggung Sarah sewaktu menerima kemasukan konek Adam di lubang pukinya. Adam menekan koneknya hingga habis masuk ke dalam. Sarah menolehh ke arah Adam dan berkata sesuatu. Kemudian Adam pun mula menghenjut tubuh Sarah. Geram Zam melihat Adam menghayun koneknya keluar masuk lubang puki isterinya. Melentik punggung isterinya yang bergegar sewaktu dihenjut Adam dari belakang. Kedua-dua tangan Adam keras memegang kanan kiri pinggul Sarah sambil menghenjut keras dan laju. Sarah kelihatan sedang menikmati persetubuhan segera itu. Dari wajahnya yang terpapar di dalam rakaman, jelas sekali wanita itu menyukai persetubuhan itu dan seronok menikmatinya. Kain batik Sarah melorot jatuh menutup punggungnya. Zam lihat Adam membiarkan punggung Sarah ditutupi kain batik. Malah sambil menghenjut, Adam turut menarik kain batik Sarah agar kelihatan sendat menutupi punggung Sarah. Semakin lama hayunan tubuh Adam semakin laju. Sarah juga kelihatan semakin ghairah dengan tubuhnya yang melentik dan kepalanya yang terdongak. Adam beberapa kali menampar punggung Sarah dan secara tiba-tiba Adam mencabut koneknya keluar dari tubuh Sarah. Segara wanita itu berlutut menghadap Adam sambil mulutnya ternganga menadah air mani yang bakal dipancutkan lelaki itu. Zam lihat Adam menggenggam koneknya dan dihalakan ke mulut isterinya. Sarah bagaikan wanita yang kehausan mengangakan mulut kepada konek Adam yang sedang menanti waktu untuk meledakkan air mani. Tubuh Adam pun akhirnya terkejang-kejang. Koneknya di halakan ke wajah Sarah. Zam lihat memancut air mani Adam ke muka isterinya dan sebahagian besar darinya masuk ke dalam mulut isterinya. Zam turut melihat Adam menggoncang koneknya hingga air maninya habis meleleh masuk ke dalam mulut isterinya yang ternganga. Habis sahaja air mani dilepaskan, Adam menyumbat koneknya masuk ke dalam mulut isteri Zam. Sarah terus mengolom konek Adam hingga membuatkan lelaki itu menggigil tubuhnya kerana kenikmatan yang sungguh hebat di kolom mulut isteri orang itu. Zam berdengus kecil. Skrin paparan video di tutup dan matanya kosong memandang wallpaper yang menunjukkan gambar mereka bertiga sekeluarga. Sayu hati Zam memandang wajah anaknya yang seorang itu.
“Assalamu’alaikum” “Wa’alaikumsalam. Eh, Zam.. Masuk.. jemput masuk” kata Adam yang kebetulan berada di garaj kereta sedang mengilatkan kasutnya. Zam masuk melalui pintu pagar rumah Adam yang sememangnya tidak berkunci itu. “Wah… kilat betul kasut kau Adam…” kata Zam. “Biasalah, hujung minggu… Kalau tak kilat nanti Sarjan marah” kata Adam yang merupakan kopral polis. “Bini kau mana Adam?” tanya Zam. “Ada kat dalam. Dia baru balik kerja tu.” kata Adam. “Baru balik kerja ye… Aku sebenarnya ada…..” kata-kata Zam terhenti sebaik melihat Farha yang masih beruniform jururawat keluar ke garaj. “Eh… Zam rupanya…. ingat siapa tadi..” kata Farha. “Eh Farha… Baru balik kerja ye…. saja je nak jenguk Adam ni buat apa petang- petang… Baby mana?” tanya Zam. “Ada kat dalam tu ha. Tengah kena layan dengan akak- akaknya…. kami baru balik kerja ni yang masih belum buka uniform lagi ni…. Eh… Zam duduk dulu ye…” kata farha yang kemudiannya berpaling dan berjalan masuk ke dalam rumah. Mata Zam geram menatap punggung isteri Adam yang kelihatan begitu sendat sekali dibaluti uniform jururawat berwarna putih ketika itu. Seluar uniform Farha kelihatan sungguh sendat sekali dan oleh kerana baju uniform farha agak singkat dan terselak di punggungnya, mata Zam dapat melihat warna seluar dalam biru terpamer di punggung FArha yang bulat dan lebar itu. Melentik-lentik punggung Farha yang lebih besar dari isterinya sewaktu berjalan. Melenggok-lenggok mempamerkan kemontokan bontotnya yang berlemak dan kelihatan sungguh subur itu. “Tadi kau kata ada hajat… apa dia Zam…” kata Adam. “Ni ha…” kata Zam sambil menunjukkan handphone miliknya kepada Adam. Adam pun mengambil handphone itu dan melihat apa yang ada di skrin. Pucat lesi wajah Adam apabila melihat video dirinya sedang menyetubuhi isteri Zam tanpa seurat benang di atas katil master bedroom rumah Zam. “Aku… err… aku….” kata Adam tergagap-gagap. “Tak apa… kau tengok dulu sampai habis… memang aku datang sini pun nak tunjuk kat kau… tengok je sampai habis…” kata Zam. Adam yang serba salah pun mengikut sahaja kata Zam, menonton rakaman video yang dimainkan di handphone itu. Adam melihat tayangan semula dirinya menghenjut Sarah, isteri Zam dalam berbagai posisi. Kedua-duanya telanjang tanpa seurat benang. Video itu dimainkan sehingga ke babak terakhir. Berkerut dahi Adam melihat dirinya di dalam video itu kelam kabut mencabut koneknya dari tubuh Sarah yang terkangkang telanjang dan menyuapkan koneknya ke dalam mulut isteri Zam itu. Terkejang tubuh Adam di dalam video itu memancutkan air mani di dalam mulut Sarah sambil memaut kepala wanita itu agar air maninya terus sampai ke tekak dan terus di telan seperti selalu. Sebaik habis tayangan video itu, Adam menghulurkan handphone itu kembali kepada Zam. Menggeletar tangannya pada waktu itu. “Aku tau kau cuak Adam. Aku tau kau tak sangka aku boleh rakam semua ni. Ini baru satu, ada banyak lagi sebenarnya yang masih aku simpan dalam PC” kata Zam. “Berapa banyak kamera kau pasang Zam?” tanya Adam dalam nada ketakutan. “Satu je, kat dalam bilik ni la. Aku dah syak lama sebenarnya tu yang aku pasang satu dalam bilik. Rupa- rupanya macam ni kau buat ye.” kata Zam yang menyembunyikan lokasi- lokasi lain kamera tersembunyinya. ” Zam… aku minta maaf Zam… aku janji….” “Dah… dah… dah….. Aku datang sini bukan nak maafkan kau dan nak bagi kau lepas gitu je… Kalau nak settle mesti ada syaratnya…” kata Zam. ” Zam.. kau cakap berapa je.. aku boleh bayar…” kata Adam. “Ada aku minta kau duit ke? Aku cuma bagi kau 2 pilihan je sekarang ni… Pertama, ini video aku bagi pejabat agama dan Sarah aku ceraikan. So, kau boleh ambik dia lepas ni…” kata Zam. “Kau gila… mana bini aku bagi aku kawin sorang lagi… tolong la Zam… kau jangan ceraikan dia ok…. aku janji aku tak kacau lagi rumah tangga kau..” rayu Adam dalam suara yang perlahan agar tidak didengari oleh isterinya di dalam rumah. “Hey… rileks la… masih boleh kowtim la… satu lagi syaratnya adalah…. aku lebih suka syarat yang kedua ni sebenarnya berbanding yang first tadi…. dan aku pun berharap sangat supaya kau pun setuju syarat yang kedua ni…” kata Zam. “Kau cakap je Zam… kalau kau suka syarat yang kedua tu, aku pun suka juga… tapi apa syaratnya Zam…” kata Adam yang semakin gabra dengan keadaan dirinya. “Kau boleh main dengan bini aku…. tapi aku juga nak main dengan bini kau…..” kata Zam. “Kau biar betul…” Kata-kata Adam terhenti sebaik isterinya keluar membawa dulang berisi 2 cawan kopi dan sepiring kuih. “Ala Farha ni susah-susah je…. ” kata Zam sambil matanya memandang seluruh tubuh Farha yang sendat beruniform putih jururawat ketika itu. “Tak ada susahnya Zam… borak panjang nampak… citer apa je?” tanya farha yang sedang berlutut di depan Zam menghidangkan air dan kuih di atas meja kecil. “Alah cerita pasal handphone ni Farha. Adam nampaknya minat dengan handphone saya ni” kata Zam sambil matanya menatap peha Farha yang kelihatan sendat dengan seluar uniform putih sewaktu berlutut di depannya. “Abang nak tukar handphone ke bang?… ” tanya Farha kepada Adam, suaminya. “Alah…. cuma minat je… nak beli berangan je la… awak ingat gaji saya ni besar sangat nak beli handphone baru?” kata Adam. “Hah tau pun…. baik beli susu anak lagi bagus kan Zam? Lain la Zam ni… gaji besar… bini tak kerja pun tak apa…” kata Farha kepada Zam yang sedang khusyuk menatap tubuhnya. “Tak besar mana la Farha…. rezeki masing-masing….” jawab Zam. “Oklah… Farha masuk dulu la.. kacau korang berbual je…” kata FArha sambil berdiri dan menuju ke pintu masuk. “Terima kasih ye Farha buatkan air petang-petang ni… mengganggu je saya ni…” kata Zam sambil melihat lenggokkan punggung bulat Farha yang semakin terserlah bentuknya kerana baju uniform sendatnya terselak ke pinggang, mendedahkan seluruh punggungnya yang memperlihat warna seluar dalam birunya kepada Zam. “Tak ada kacaunya Zam..” kata Farha sebaik tiba di muka pintu rumahnya sambil berpaling memandang Zam. Farha lihat mata Zam tidak lepas memandang punggungnya dan kemudiannya memandang wajahnya. Farha tersenyum dan berdiri sejenak memandang Zam sambil melentikkan bontotnya. Dia lihat mata Zam kembali memandang tubuhnya yang sudah pun diperlihatkan dari sisi. Sudah pasti lelaki itu melihat lentikan punggungnya yang berseluar ketat. Farha memberikan senyuman kepada Zam sambil menjelingnya dan masuk terus ke dalam rumah. “Nakal juga ye kau Zam…” getus hati Farha sambil berjalan menuju ke dapur bersama dulang di tangannya. “Lain macam je aku tengok cara kau tengok bini aku Zam… betul ke kau nak main dengan dia?” tanya Adam. “Betul…. camne? Ada berani?” tanya Zam. Adam terdiam sejenak sambil memandang kosong cawan- cawan berisi air kopi di hadapannya. “Ok… aku setuju… tapi… kau kena mengayat dia sendirilah ye…” kata Adam. “Boleh… cuma aku perlukan bantuan kau untuk dapatkan dia…. kau kena bagi lebih ruang untuk aku sentiasa dapat bersama dia… boleh?” tanya Zam. “Macam mana?” tanya Adam. “Esok weekend, kita memang tak kerja. Tapi hari Isnin nanti kau suruh bini kau pergi kerja dan balik kerja dengan aku selama seminggu. Kau bagi alasan kereta dia nak kena hantar bengkel. Amacam?” tanya Zam. “Tengok la nanti camne” jawab Adam. “Macam berat hati je nampaknya… Rilek la brader, kau boleh main dengan bini aku, takkan kau tak bagi aku main pulak dengan bini kau. Seminggu tu la masanya aku nak ayat dia. Kalau tak, aku balik kepada option nombor satu tadi. So, camne?” tanya Zam inginkan kepastian melihatkan Adam seakan ragu-ragu untuk menurut katanya. “Kau betul-betul sure ke boleh bagi aku main bini kau macam selalu aku buat?” tanya Adam. “Ye betul. Yang penting line korang sendiri yang jaga la. Kalau ada apa-apa berlaku aku tak nak tanggung. Aku pun sama juga” kata Zam meyakinkan Adam yang masih ragu-ragu. “Ok.. mula dari hari isnin nanti kau boleh pergi dan balik kerja dengan bini aku. Soal alasan tu nanti aku settlekan” kata Adam. “Itu macam la brader. Alang- alang buat jahat biar sama- sama rasa” kata Zam dan kemudiannya terus menghirup air kopi di cawannya hingga habis dan meminta diri untuk pulang. ” Zam.. tunggu jap…” kata Zainal sewaktu Zam ingin keluar dari pintu pagar rumahnya sambil berjalan menuju ke arah Zam. “Aku nak tanya sikit la…. sebenarnya apa yang buat kau nak sangat main dengan bini aku tu. Sebab, kalau nak ditengokkan, bini kau tu berkali ganda lebih solid dari bini aku yang dah beranak 3. Si Farha tu dah la lebih berlemak dari bini kau” tanya Adam. “Bini kau tu tak gemuk la Adam. Dia normal cuma tak jaga badan je. Setakat lemak sikit- sikit tu biasalah. Aku geram kat bontot dia yang besar tu. Kena pulak kalau dah pakai uniform ketat macam tu, mananya aku tak geram. Oklah, hari isnin nanti jangan tak jadi. Ahad malam aku call untuk confirmkan” kata Zam dan terus berjalan meninggalkan Adam menuju ke rumahnya yang terletak selang 2 rumah dari rumah Adam. Adam menutup pagar dan menuju ke kerusi. Kelihatan isterinya sudah pun keluar bersama dulang untuk diletakkan kembali hidangan minum petang yang disajikan sebelum itu. “Borak apa je tadi bang?” tanya Farha. “Borak kaum bapak… kenapa?” tanya adam. “Saja je tanya. Hensem betul si Zam tu kan bang?” tanya Farha. “Ah…. dah bawa masuk semua ni… macam-macam pulak awak ni….. haa.. satu lagi, kereta awak saya nak hantar pergi servis isnin nanti, jadi awak pergi balik kerja dengan Zam tau” kata Adam. “Abang dah cakap kat dia ke tadi?” tanya Farha. “Dah… dia setuju…. abang nak bagi duit minyak, tapi dia menolak. Nanti awak cuba la bagi dia duit minyak isnin nanti” kata Adam. “Boleh… ” jawab isterinya. “Kalau hari isnin tak settle kereta awak kat bengkel, awak naik kereta Zam lagi la esoknya atau sampai kereta awak ok” kata Adam. “Teruk sangat ke rosaknya kereta saya bang? Saya bawa rasa macam ok je?” tanya Farha. “Awak mana tau pasal kereta, tau bawa je. Camne? Boleh tak?” tanya adam. “Boleh sangat bang… kalau selalu saing dia pergi balik kerja pun apa salahnya…” jawab FArha sambil masuk ke dalam rumah bersama dulang hidangan minum petang yang sudah habis. “Bini aku ni pun semacam je kat kau… Senang la kerja kau Zam…” getus hati Adam sambil mengeluarkan sebatang rokok lalu dinyalakan.
Zam menunggu beberapa minit di dalam kereta dan kemudian kelibat Farha pun kelihatan yang kemudiannya terus masuk ke dalam kereta. ” Zam…. ni Zam punya….” kata Farha sambil menghulurkan duit RM10 kepada Zam. Zam mengambil duit itu dan memandang Farha di sebelahnya. “Kenapa Zam tengok Farha macam tu?” tanya Farha tersipu malu. “Tak payah la Farha, memang dah kita kebetulan sama laluan. Saya tak rugi apa-apa pun, sebaliknya beruntung dapat tumpangkan perempuan cantik macam ni. Farha ambik la balik duit ni” kata Zam sambil meletakkan duit itu di atas peha Farha sambil mengambil kesempatan meramas peha Farha yang sendat berseluar uniform jururawat itu. ” Zam…. janganlah macam ni…” kata Farha. “Farha cakap macam tu bermaksud saya tak ambik duit tu atau pun saya pegang peha Farha?….” tanya Zam . “Errrrr…… mmmm… dua-dua… hi hi hi….” jawab Farha sambil ketawa kecil. ” Farha… Farha ada 3 orang anak nak kena suap. Lain la dengan saya ni cuma ada sorang anak je. Farha ambil balik ye duit ni. Walau Farha pergi balik kerja saing dengan saya sampai tua pun Farha tak perlu bayar satu sen kat saya” kata Zam. “Tapi Farha kesian kat Zam. Dahlah kena tunggu Farha, lepas tu naik kereta Zam. Tak sedap la kalau Farha tak bayar Zam…” kata Farha masih membiarkan Zam meramas pehanya. “Kalau Farha nak bayar boleh… tapi saya tak nak duit…” kata Zam. “Habis tu Zam nak apa?” tanya Farha. “Saya nak cium Farha…” jawab Zam. ” Zam… Farha ni bini orang Zam…” kata Farha. “Saya pun laki orang Farha… Takkan la saya nak buat depan orang ramai…” kata Zam. “Habis tu Zam nak cium Farha kat mana?” tanya Farha. “On the way balik nanti saya singgah la kat kebun getah estate tu” kata Zam. “Sana clear ke?” tanya FArha. “Kita tengok dulu macam mana. Tapi dari kata-kata Farha tu macam ok je…” kata Zam. Farha cuma tersenyum dan Zam pun mula memandu pulang. Sebaik tiba di tempat yang dimaksudkan, Zam pun terus memegang tangan Farha. Farha hanya tersenyum memandang Zam dan perlahan-lahan Zam mendekatkan wajahnya ke wajah Farha. Farha memejamkan matanya dan merelakan bibirnya bersatu dengan bibir Zam. Berkucuplah mereka berdua bersatu bibir dan saling menggumpal lidah. Farha membiarkan Zam meraba seluruh pelusuk tubuhnya hingga tanpa dia sedari zip seluar uniformnya telah pun dibuka dan memberikan laluan kepada Zam untuk menyeluk tangannya masuk ke celah kelengkangnya yang semakin basah seluar dalamnya dengan cecair keberahian. Zam menarik tangannya keluar dari dalam seluar Farha. Dia membuka seluarnya dan mengeluarkan koneknya yang semakin keras mengharapkan perzinaan. Dia memegang tangan Farha dan menariknya agar jururawat itu memegang koneknya. Seperti yang diminta, Farha memegang konek Zam dan tanpa dipinta, Farha merocoh konek Zam hingga nafsu Zam semakin kuat ingin menyetubuhi isteri orang yang masih sendat beruniform jururawat itu. Zam menyeluk kembali tangannya ke dalam seluar uniform Farha. Seluar dalam Farha semakin lecun dengan cairan pekat nan licin. Ternyata Farha semakin bernafsu. Lebih-lebih lagi apabila Zam menggosok pukinya hinggakan Farha mengerang kesedapan sewaktu mereka masih lagi berkucupan. Zam pun melepaskan kucupan di bibir Farha dan mula mengucup telinga Farha yang masih ditutupi tudung. Kemudian ciumannya beralih ke leher. Farha hanya memejamkan mata kerana berasa sungguh asyik dengan permainan asmara itu. ” Zam…. ohhh……” Farha mengeluh sedap sewaktu Zam mengusap pukinya yang tembam. “Sedap Farha ?…. ” tanya Zam. “Sedap….. Zam… jangan bagi tau sesiapa ye kita buat macam ni….” kata Farha sambil mengurut-urut konek Zam yang keras di dalam genggamannya. “Sudah tentu sayang…. Hisap pelir saya farha…” kata Zam yang kembali duduk di tempat duduk pemandu. Farha terus menunduk dan menyuap konek Zam ke dalam mulutnya. “Ohhhhh…. sedapnya….” Zam merengek sedap sewaktu seluruh koneknya masuk ke dalam mulut Farha dan apabila bibir mungil jururawat itu mengepit pangkal konek Zam. Zam sungguh terangsang melihat kepala Farha yang bertudung putih bergerak turun naik mengolom koneknya. Zam kemudian melihat tubuh Farha yang montok berbaju uniform jururawat yang ketat ketika itu. Semakin ghairahnya menjadi-jadi. “Dah lama saya mengidam nak rasa body Farha yang ketat dengan uniform ni” kata Zam sambil mengusap tubuh Farha. Koloman Farha semakin lama semakin laju. Zam dapat merasakan koneknya semakin licin di kolom mulut Farha. Zam tahu, air mazinya sudah pasti berlimpahan di dalam mulut Farha. Di campur pula dengan air liur wanita itu, sudah tentu koneknya banjir di dalam mulut Farha. Sambil menikmati hisapan Farha yang sungguh sedap di koneknya, Zam mengambil peluang itu untuk melondehkan seluar dan juga seluar dalam Farha hingga mendedahkan seluruh bontot jiran tetangganya itu. Bontot isteri orang beranak 3 yang usianya lebih tua 5 tahun darinya itu di ramas dengan geram. Daging punggung yang lebar dan berlemak dan setiap hari dibaluti seluar uniform jururawat yang ketat kini terdedah tanpa berseluar. ” Farha… dah Farha… ” pinta Zam dan Farha pun kembali duduk di tempat duduk sebelah pemandu. Mereka kembali berkucupan dan ketika itulah Zam membaringkan tempat duduk Farha. Sambil berciuman, Zam menanggalkan seluar Farha berserta seluar dalam yang basah dengan air nafsu. Zam naik ke atas tubuh Farha. Terkangkang Farha memberikan ruang kepada Zam. Konek Zam di rocoh- rocoh dan bagaikan sudah tidak sabar lagi untuk melakukan persetubuhan, Farha menarik konek Zam masuk ke lubang pukinya yang sudah sedia menanti. “Ohhhh…. Zam ……” Farha mengeluh kesedapan sewaktu lubang pukinya menerima konek Zam yang keras menyodok masuk. Mudah saja konek Zam masuk ke dalam lubang puki Farha yang longgar itu. Terus disantak hingga tenggelam seluruh koneknya hilang di telan lubang puki jururawat yang empuk itu. Zam memeluk tubuh montok Farha. Koneknya dibiar berendam di kolam puki Farha. Sekali lagi mereka berkucupan. Zam dapat merasakan lubang puki Farha mengemut koneknya dengan penuh sedap sekali. Zam terus menghenjut koneknya keluar masuk. Bermula dengan rentak perlahan dan semakin lama semakin laju rentak henjutannya. “Cepup… cepap… cepupp… cepappp….” bunyi lubang puki Farha yang melimpah dengan air mazi dirinya dan juga milik Zam kedengaran sungguh jelas sekali di dalam kereta itu sewaktu Zam menjolok koneknya keluar masuk. “Sedapnya Zam….. aahhhh…” Farha merengek sedap sambil memeluk Zam. Zam terus menghenjut tubuh Farha yang ketika itu masih bertudung dan berbaju uniform. Seluar putih jururawat Farha sudah terlucut terus ke lantai kereta bersama seluar dalamnya. Bontot Zam kelihatan turun naik mengepam koneknya keluar masuk ke lubang puki Farha yang sungguh licin dan melimpah dengan air persetubuhan. “Licinnya lubang cipap Farha….. ohhh… rasa macam nak terpancut Farha….” kata Zam. “Lepas luar Zam… ohh…. Farha pun dah nak sampai sayanggg… ahhhh…” kata Farha. Semakin lama henjutan Zam semakin laju dan padat. Farha juga semakin kuat mengerang kesedapan. Nafasnya semakin sempit dirasakan dan otot- otot tubuh wanitanya semakin lama semakin keras. ” Zammmm… sedapppnya sayangggg…. ahhhhh!!!” Farha merengek kuat sewaktu kemuncak orgasmanya tiba. Dia memeluk tubuh Zam dengan kuat dan tidak mahu melepaskannya. Ketika itu jugalah Zam merasakan saat pelepasan air maninya pun tiba. ” Farha… ooohh… oohhh… ohhhhh!!!” Zam memeluk tubuh Farha dengan erat dan menjolok koneknya ke dalam lubang puki Farha sedalam- dalamnya. Air maninya pun dipancutkan terus mengisi telaga bunting Farha. Mengeluh Farha ketika merasakan air mani Zam memancut-mancut di dalam lubang pukinya. Terkemut-kemut otot pukinya sewaktu merasakan konek Zam berdenyut kuat melepaskan benih-benih subur mengisi lubang buntingnya yang sememangnya sedang subur ketika itu. Farha sedar dia mungkin akan hamil dari benih yang Zam semai. Namun kesedapan yang sedang dirasakan membuatkan dia melupakan tentang perkara itu. Kenikmatan yang sedang dirasai lebih diberi keutamaan pada waktu itu. Mereka berdua pun berpelukan dan berkucupan sambil menikmati saki baki denyutan-denyutan nafsu dari konek Zam yang masih berada di dalam lubang puki Farha. Sebaik nafsu masing-masing reda, Zam pun menarik keluar koneknya dari lubang puki Farha. Meleleh air maninya keluar menodai kusyen tempat duduk. Farha turut melepaskan nafas kelegaan sebaik konek Zam keluar sepenuhnya dari lubang pukinya.
Menyesal “Abang…. hari ni Farha balik lambat sikit tau. Ada meeting kat hospital” kata Farha di dalam telefon. “Awak nak balik pukul berapa?” tanya Adam. “Tak tahu lagi. Mungkin pukul 10 kot” jawab isterinya. “Ok..” kata Adam dan terus mematikan talian. Matanya memandang jam di tangan. Baru pukul 6.30 petang. Maknanya pasti puas Zam melanyak isterinya di hotel pada hari itu. Adam sudah sedia maklum sebenarnya sebelum isterinya menghubunginya kerana dia sudah pun menerima sms dari Zam yang mengatakan ingin membawa isterinya di hotel untuk lepaskan gian. “Dahsyat kau Zam…. Semalam baru first day bawa bini aku, kau dah dapat tibai dia dalam kereta. Hari ni baru hari kedua kau dah boleh bawa dia ke hotel. Aku pun dulu nak mengayat bini kau dekat sebulan baru dapat main. Kau memang dahsyat Zam ” kata hati Adam sendiri. Sementara itu pada masa yang sama, namun di tempat yang lain, Farha meletakkan telefonnya di atas meja di hadapannya selepas selesai menghubungi suaminya, Adam. Dia memandang wajahnya di cermin sambil memperbetulkan tudung uniform putih di kepalanya. Seketika kemudian wajahnya berkerut dan dia memejamkan mata. Mulutnya ternganga dan merengek kesedapan. “Awak… ohh… ohhhhh…. dah la tu… saya penat berdiri” kata Farha sambil menoleh ke belakang. Kelihatan Zam sudah pun berada dibelakang Farha. Berlutut di lantai dan seluruh wajahnya rapat di belahan bontot Farha yang sudah tidak berseluar dan juga berseluar dalam. Tubuh Farha meliuk kenikmatan hingga melentik bontotnya sewaktu lidah Zam menjilat pukinya dan lubang bontotnya saling silih berganti. Zam pun bangun berdiri. Telanjang tanpa pakaian di tubuhnya. Koneknya keras mendongak ke langit. Dia melihat tubuh Farha yang hanya bertudung dan berbaju uniform jururawat di hadapannya. Bontot Farha yang lebar dan bulat menonggek itu di tatapnya dengan geram. ” Zam ni tengok bontot Farha macam nak makan je…. dah geram sangat ke? Sarah punya tak sedap ke?” tanya Farha yang menuju ke katil dan naik ke atasnya. Zam tidak menjawab sebaliknya dia ghairah melihat bontot Farha yang sedang merangkak naik ke atas katil perlahan-lahan. Terus dia menerkam Farha hingga menonggeng bersujud wanita itu di atas katil. Ketika itu jugalah Zam menyumbat koneknya masuk ke lubang bontot Farha. Terbeliak mata Farha sewaktu merasai lubang bontotnya dimasuki konek Zam. Terus dia menjerit kesakitan dan meminta Zam berhenti melakukannya namun ternyata sia-sia. Zam terus menjolok koneknya masuk ke dalam lubang bontot Farha sambil kedua-dua tangannya kuat memaut pinggul berlemak wanita itu yang empuk. Patutlah lama benar Zam menjilat lubang bontotnya sebelum itu. Rupa- rupanya dia memang ingin melicinkan lubang bontot Farha untuk memudahkan koneknya meliwat bontot isteri Zainal pada hari itu. ” Zam… jangan… tak boleh masuk kat situ… sakit…. aduuhhhh…” rayu Farha namun ternyata rayuannya itu sia-sia. Zam semakin ghairah menjolok lubang bontot Farha hinggakan wanita itu menangis merayu meminta agar Zam menghentikan perbuatannya. “Aduhhh… banggg…. tolong Farha banggg… Zam rogol bontot Farha bangggg… hu hu hhuuuu… abangggg….” Farha menangis-nangis memanggil suaminya namun segalanya sia-sia. Semakin lama rengekan Farha semakin hilang. Dia sudah tidak mampu lagi untuk bersuara. Dia hanya mampu menahan kesakitan dan mengharapkan agar perkara itu segera selesai. Namun sedang dia menonggeng dalam kepasrahan, tubuhnya ditolak hingga dia terbaring terlentang. Kakinya dikangkang Zam dan kemudian lubang pukinya pula menjadi habuan seterusnya. ” Zam … Zam… slow-slow sikit… bontot Farha masih sakit…” rengek Farha sewaktu Zam cuba memasukkan koneknya ke dalam lubang puki Farha. Zam pun memperlahankan kegelojohannya. Dari bertindak sebagai seorang perogol, Zam pun bertukar menjadi pasangan yang romantis pula hingga Farha terlupa kepada perbuatan Zam yang merogol bontotnya sebelum itu. Farha memegang batang konek Zam dan di sumbat konek lelaki itu perlahan-lahan ke dalam pukinya. Sebaik dia merasakan konek Zam masuk ke dasar pukinya, tubuh Farha melentik sambil dia merengek kesedapan. Zam memeluk Farha dan mula menghenjut perlahan- lahan hingga dia merasakan puki Farha semakin dibanjiri air nafsu yang melimpah- limpah. Zam mengucup leher dan dada Farha yang masih berbaju uniform. Farha pula semakin hilang dalam nafsunya. Mereka pun mula bersetubuh dalam kedudukan normal sehingga kedua- duanya mencapai kemuncak kenikmatan yang tiada taranya. Sekali lagi dalam dua hari berturut-turut Farha merasakan air mani Zam membuak-buak memancut di dalam lubang pukinya. Hangat seluruh rahimnya menerima limpahan benih-benih Zam yang terus disenyawakan telurnya yang subur. Oleh kerana kesedapan yang sukar diucapkan itu, Farha dengan rela menyerahkan tubuhnya untuk sekali lagi disetubuhi Zam buat kali ke dua pada hari itu. Pusingan kedua ini menyaksikan kedua-dua pasangan akhirnya telanjang tanpa seurat benang di atas katil. Cadar katil bertompok dengan air persetubuhan di sana sini. Gigitan cinta berbekas bersepah di peha dan bontot Farha. Tidak sia-sia dia dirogol bontotnya oleh Zam kerana dapat dia menikmati persetubuhan pusingan kali kedua yang tidak pernah dilakukan suaminya sepanjang mereka berkahwin. Farha pun pulang ke rumah pada jam 12 tengah malam setelah di hantar oleh Zam. Adam yang sebenarnya sudah tahu dengan apa yang mereka berdua lakukan di hotel buat- buat tidak kisah dan membiarkan isterinya terperap lama di bilik air membersihkan diri. Ketika itulah dia memeriksa seluar dalam dan seluar uniform isterinya di dalam bakul pakaian kotor. “Mangkuk kau Zam… berapa gayung kau pancut dalam bini aku hari ni… menambah anak lagi la aku gamaknya lepas ni…” kata Adam di dalam hati sambil melihat tompokan basah yang besar berbau air mani di kelangkang seluar dan seluar dalam isterinya. Adam kemudian memeriksa hendphone isterinya. Terkejut dia melihat terlalu banyak sms antara isterinya dengan Zam sewaktu bekerja pada hari itu. Kesemuanya berbaur lucah dan paling mengejutkan Adam adalah luahan kesediaan isterinya yang ingin pergi dan balik kerja bersama Zam sampai bila-bila asalkan dapat bersetubuh dengan lelaki itu selalu. “Lahabau kau Zam…. menyesal aku main dengan bini kau…..” kata hati Adam di dalam hati. Beberapa jam selepas itu, di rumah Zam. Selepas memastikan isteri dan anaknya benar-benar tidur, Zam pun masuk ke bilik kerjanya dan membuka komputernya. Satu-satu rakaman video pada hari itu dilihatnya dan dia tertarik kepada rakaman yang berlaku pada pukul 10.30 pagi. Di dalam video itu menayangkan Adam menarik tangan isterinya menuju ke sofa di ruang tamu. Kelihatan Adam sudah tidak berseluar dan hanya berbaju. Sementara isterinya pula sudah tidak berbaju dan hanya berkain batik. Adam duduk di atas sofa dan Farah pula menyelak kain batiknya dan duduk di atas Adam. Walau pun terlindung oleh kain batik isterinya, Zam tahu pada waktu itu konek Zainal sudah pun masuk ke dalam tubuh Sarah. Zam melihat isterinya yang sedang duduk di atas Adam mula bergerak tubuhya turun naik. Adam pun mula bemain-main dengan tetek Sarah. Beberapa minit selepas itu kelihatan Sarah segera berdiri dan terus berlutut di lantai menghisap konek Adam. Adam pun memegang kepala Sarah dan menghenjut mulut suri rumah itu hingga tubuhnya melengkung sambil koneknya di tekan ke dalam mulut Sarah. Zam tahu, pasti ketika itu isterinya sedang meneguk air mani yang sedang dilepaskan Adam di dalam mulutnya. “Tak apa Adam…. aku puas main dengan bini kau….” kata hati Zam sambil tersenyum.

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

kartal escort adapazarı escort adapazarı escort bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri canlı bahis porno izle sakarya escort webmaster forum porno izle sakarya travesti